Pre klienta SSE sa nám v priebehu 6 mesiacov podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 280 %

Klient: SSE

Názov projektu: Zvýšenie organickej návštevnosti pre www.sse.sk

Obdobie realizácie: 2016 – 2019 (TOP 6 mesiacov v roku 2016 – zvýšenie o 280%.)

Zadanie: Zvýšiť návštevnosť webstránky www.sse.sk

Riešenie

Základom bola rozsiahla a kvalitná ONPAGE analýza, ktorá obsahovala:

Technickú SEO analýza – niekoľko stranový Word dokument s úpravami, ktoré musel previesť programátor na strane klienta.

Obsahová stratégia – Detailný návrh toho, aký obsah dať na jednotlivé typy stránok – na úvodnú stránku, produktové stránky. Je to vlastne analýza obsahu konkurentov a zahraničných webov.

Analýza kľúčových slov – Detailná klasifikácia a analýza dát o kľúčových slovách, ktorá bola rozsiahla a pracovalo sa na nej niekoľko týždňov. Vo finále obsahovala cez tisíc relevantných slov, s ktorými bolo následne pracované.

Kompletný návrh webu – Štruktúra webu, navigácia a presné nastavenie elementov stránok vyplýva z analýzy kľúčových slov. Z nej vyplynulo: aké podstránky webu by sa mali vytvoriť, kde v štruktúre webu majú byť a ako presne nastaviť <title> teda nadpis každej podstránky tak, aby boli čo najlepšie zobraziteľné vo vyhľadávači Google pre potenciálnych návštevníkov, h1 – hlavný nadpis zobrazený pre užívateľa na konkrétnej podstránke, URL štruktúra webstránky a aké kľúčové slová použiť na každej jednej odporúčanej podstránke webu.

Samozrejme aj OFFPAGE analýza a odporúčania boli pripravené v nasledovnom rozsahu:

Stratégie využívajúce linkbuilding stratégie z relevantných zdrojov, odkazovanie na 404 podstránky na strane klienta, teda stránky, ktoré neexistujú sme presmerovali na najrelevantnejšiu podobnú fungujúcu podstránku.

Audit a príprava stratégie vyplývajúce z analýzy spätných odkazov konkurencie a podobných webov zo zahraničia.

Postavenie redakčného plánu na blog – Nájdenie tém, ktoré súviseli s webom klienta, boli napísané v cudzom jazyku a veľmi dobre sa zdieľali na sociálnych sieťach a získavali spätné odkazy.

Napísanie článkov na blog.

Samotné oslovovanie webov, ktoré mohli odkázať na web klienta.

Výsledky projektu

V priebehu 6 mesiacov sa návštevnosť po zapracovaní prvých najdôležitejších zmien zvýšila o 280%. Je to veľmi silné zvýšenie, nakoľko klient už v období pred zapracovaním SEO dosahoval vcelku vysokú návštevnosť.

Vďaka rozsiahlej analýze kľúčových slov sa počet dohľadateľných výrazov, ktoré sa zobrazili vo výsledku organického hľadania, zvýšil zo 102 998 na 122 218 jedinečných nebrandových kľúčových slov.Výsledok zapracovania content SEO:

Výsledok zapracovania content SEO analýzy bol v tom, že vznikli nové URL podstránky, čím sa zvýšila návštevnosť aj počet nových užívateľov. V rámci tejto stratégie sa zvýšil počet sessions v blogovej časti o 1226,87%, pričom počet nových užívateľov sa zvýšil dokonca o 1674,08%. Na základe týchto dát sa dá povedať, že noví návštevníci webstránky si neprečítali iba jeden článok, ale pokračovali na ďalší.

V čom je projekt top

Dlhodobá spolupráca na projekte SEO priniesla klientovi nadpriemerné splnenie očakávaných nárastov v rámci zdroja návštevy z organiky.

Výsledky sa vďaka dobrej prioritizácie začali plniť už za 6 mesiacov, a preto sa klient rozhodol pokračovať v nasledujúcom období nielen na projekte SEO, ale aj v nachádzaní ďalších vylepšení, ako napr. rýchlosti webstránky, UX vylepšeniach, či lepšom internom vyhľadávaní na webstránke.

Viac našich prác

mds
Media and Digital Services a.s.

DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 Bratislava
IČO: 48 238 902
IČ DPH: SK2120114018
info@mdservices.sk

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
©2020 Media and Digital Services a.s.