Dvojnásobný nárast performance za rovnaké náklady

Klient: Prima banka

Mediamix: Google ads

Názov projektu: prebratie správy kampaní Google ads od konkurenčnej agentúry

Obdobie realizácie: od máj 2019 po súčasnosť

Zadanie: Zvýšiť performance Google ads kampaní

Riešenie

Predtým než sme čokoľvek začali robiť, bolo pre nás kľúčové pochopiť typ podnikania klienta, trh a konkurenciu.

Pomohli nám k tomu audity webu, komunikácia s klientom, audity konkurencie, keyword planner, marketing miner, semrush, google search console, SEO analýza a iné… Z výsledkov sme zostavili stratégiu na mieru s cieľom doručiť lepšie výsledky. Rozhodli sme sa postaviť štruktúru kampaní nanovo, čo sme pokladali za kvalitný základ od ktorého sa môžeme odraziť. So silným zameraním na detail (predovšetkým z pohľadu produktu – hypotéka, pôžičky…) sme vypracovali rozsiahlu štruktúru (bázu) kľúčových slov. Cieľom bolo pokryť všetky výrazy, ktoré dávajú zmysel a sú relevantné pre daný typ podnikania.

Od spustenia kampaní sme okamžite zaregistrovali nárasty:

Výrazný nárast počtu návštev na webe po prvých týždňoch predikoval úspech kampaní aj do budúcnosti. Samozrejme za nižšie náklady, keďže kampane pomaly naberali na sile.

 Čo bolo ale kľúčové pre klienta, boli hard konverzie v podobe vyplneného formuláru alebo zavolania na tel. číslo (z dôvodu záujmu o bankový produkt). V tomto prípade okrem toho, že sme zvýšili počet konverzií, sa nám podarilo  znížiť priemernú cenu za konverziu, resp. byť efektívnejší ako predchádzajúca agentúra. Rozdiel v cene za konverziu bol dramatický. Znížili sme ju až o 36%, čo v počte konverzií koľko dosahoval klient počas mesiaca robilo veľký rozdiel v konečných výsledkoch.

 

 

Výsledky projektu po roku

Kampane po čase pri správnej optimalizácii získali vysoké quality score, čo dokazujú viaceré ukazovatele (hygiene index, impression share porovnanie s konkurenciou vs. použité budgety). Pri nezmenenom budgete kampane dosahujú násobne lepšie výsledky. Sme viditeľnejší, klikanejší, konverznejší, a to reprezentujú aj medziročné porovnania. Naďalej hľadáme kompromis medzi cieľmi, byť čo najefektívnejší (z pohľadu primernej ceny za konverziu) a zároveň čo najviditeľnejší (impression share) vo vyhľadávaní.

V čom je projekt top

Napriek obmedzenému budgetu sa nám podarilo splniť ciele klienta nad očakávania a na reálnych výsledkoch si tak potvrdiť správny prístup k stratégii a riadení kampaní aj vďaka férovému porovnaniu s výsledkami od konkurenčnej agentúry.

%

Počet klikov

%

Počet zobrazení

%

Počet konverzií

%

Priemerná cena za 1 konverziu

Viac našich prác

mds
Media and Digital Services a.s.

DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 Bratislava
IČO: 48 238 902
IČ DPH: SK2120114018
info@mdservices.sk

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
©2020 Media and Digital Services a.s.