Rekordná čítanosť native článku

Klient: JTRE

Mediamix: Online native

Názov projektu: Sajfa kandiduje na starostu

Obdobie realizácie: máj 2019

Zadanie: Odkomunikovať novú etapu projektu Eurovea 2

Riešenie

Cieľom komunikácie bolo posilnenie povedomia o novom projekte Eurovea 2. Využili sme potenciál mierne drzého kreatívneho konceptu, ktorého ambasádorom bol Sajfa a v spolupráci so zásahovým médiom Čas.sk sme pripravili špeciálny natívny projekt. Nový projekt Eurovea 2 sme komunikovali 2 natívnymi článkami, ktoré sme umiestnili na redakčné pozície dodávateľa, čo navýšilo zásah a zároveň články splynuli s redakčným obsahom, takže obsah bol prirodzený.

Výsledky projektu po roku

Každý článok dodal viac ako 64 tisíc čítaní v rámci uverejnenia, teda sme klientovi dodali a maximalizovali povedomie o projekte. Podarilo sa nám prepojit online s outdoor plochami a vďaka vhodnému umiestneniu v médiách sme dosiahli okrem skvelého zásahu aj buzz efekt a navýšenie povedomia o projekte.

V čom je projekt top

Predčili sme trhové benchmarky dodávateľa (10-20k prečítaní natívneho článku) aj agentúrne 😊. Dostali sme sa do rebríčka top 3 média Čas.sk za rok 2019 v čítanosti natívnych článkov. Jedno prečítanie nás stálo len 0,01€.

Zdieľaní

Prečítaní

Viac našich prác

mds
Media and Digital Services a.s.

DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 Bratislava
IČO: 48 238 902
IČ DPH: SK2120114018
info@mdservices.sk

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
©2020 Media and Digital Services a.s.