Zdvojnásobili sme tržby jednotke na trhu drmax.sk
Klient: Dr. Max
Mediamix: Google ads
Názov projektu: Reštrukturalizácia Google search účtu
Obdobie realizácie: porovnanie 2018 vs 2019
Zadanie: Zvýšiť tržby eshopu Dr.Maxa čo najefektívnejšou cestou

Riešenie
Základom celého projektu bolo navrhnúť detailne prepracovanú, segmentovanú štruktúru kampaní tak, aby sme pokryli všetky výrazy nachádzajúce sa na eshope, ktoré ľudia vyhľadávajú a zabezpečiť čo najlepšie skóre kvality účtu.
Pre predstavu, eshop Dr.Maxa má v sortimente cez 10tis. produktov v stovkách kategórií. Zväčšili sme bázu kľúčových slov o 300%, čo celkovo predstavuje približne 900-tis. kľúčových slov.
Tak veľký kolos nie je možné vytvoriť manuálne, preto sme sa rozhodli zvoliť cestu automatizácie pomocou externého nástroja napojeného na databázu produktov, na mieru šitých scriptov v Google účte, či vlastných excel makier.
Veľkou oporou pre nás bola automatická extrapolácia výsledkov kampaní na dennej báze, vďaka ktorej sme zaznamenali okamžité zmeny po zapracovaní a vedeli tak v momente reagovať/optimalizovať.

Výsledky projektu
Zvýšili sme skóre kvality Google účtu, znížili ceny za prekliky na eshop, zvýšili konverzný pomer o 19%, čím sme zvýšili celkovú efektivitu. Zväčšenie bázy kľúčových slov nám zabezpečilo o 118% viac vyhratých aukcií vo vyhľadávaní a o 101% viac nákupov na eshope. Zároveň sa nám podarilo znížiť podiel nákladov na obrate (PNO) o 29% a zvýšiť predaje o 101%, čo je pri ročnom obrate tak veľkého eshopu skvelý výsledok.

V čom je projekt top
Za rok sme dokázali už aj tak dobre fungujúci performance ešte viac zefektívniť, t.j. zväčšiť obrat a znížiť PNO.
%
Konverzný pomer
%
Vyhraté aukcie
%
PNO
%
Tržby
Viac našich prác

DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 Bratislava
IČO: 48 238 902
IČ DPH: SK2120114018
info@mdservices.sk
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
©2020 Media and Digital Services a.s.