Ako sa stať leadrom na sociálnych sieťach v retail segmente?

Klient: Bory Mall

Mediamix: display kampane, social komunikácia, blog, newsletter

Názov projektu: Budovanie brandu na sociálnych sieťach a v online prostredí

Obdobie realizácie: 2018, 2019

Cieľová skupina: Bratislava + spádová oblasť

Zadanie: Komplexná správa social kanálov a mediálneho nákupu, s cieľom stať sa leadrom na na Instagrame spomedzi konkurenčných nákupných centier v Bratislave.

Riešenie

Klientovi sme navrhli komplexnú social stratégiu, ktorá zahŕňala aj správu Facebook a Instagram účtov. V stratégii sme prepojili social kanály s display komunikáciou, zasielaním pravidelného newslettera a tvorbou tematických článkov na blogu ušitých na mieru v podobe fashion reportov, filmových recenzií a lifestyle článkov.

Výsledky projektu po roku

Týmto vhodne zvoleným tematickým mixom príspevkov, ich prevedením a distribúciou, sme sa za roky 2018 a 2019 stali leadrom z pohľadu počtu followerov na Instagrame a vybudovali sme najsilnejšiu fanúšikovskú základňu spomedzi konkurencie. Okrem Instagramu, sme súbežne vybudovali a zastabilizovali aj Facebook stránku, kde sme za rok 2019 dodali najúspešnejšie metriky z pohľadu medziročného nárastu nových fanúšikov. Spomedzi všetkých monitorovaných konkurenčných centier na Facebooku sa FB page Bory Mall tiež stala najatraktívnejšiou stránkou z pohľadu interakcie fanúšikov.

V čom je projekt top

Prepojením všetkých online kanálov a efektívnym social manažmentom „pod jednou strechou“, dosahujeme
top výsledky v konkurenčnom prostredí.

Viac našich prác

mds
Media and Digital Services a.s.

DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 Bratislava
IČO: 48 238 902
IČ DPH: SK2120114018
info@mdservices.sk

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
©2020 Media and Digital Services a.s.