Influenceri prijali výzvu a ukázali, ako vedia cestovať s 365.bank

Klient: 365.bank

Mediamix: Influenceri + native

Názov projektu: 365 € vo veľkom svete

Obdobie realizácie: júl – august 2019

Cieľová skupina: Cestovatelia/ľudia so záujmom o cestovanie

Zadanie: Zvýšiť povedomie o sporiacich produktoch 365.bank v rámci úzko špecializovanej cieľovej skupiny a podčiarknuť výhody využívania skutočnej mobilnej banky

Riešenie

365.bank svojimi produktmi robí sporenie pre ľudí jednoduchším. V pozadí kampane je myšlienka, že stačí, aby si človek nasporil čo len jedno euro za deň a za rok má 365 € a môže si za ne dopriať dovolenku. S jednoduchým sporením mu pomôže Syslenie – typ sporenia od 365.bank, ktoré zaokrúhľuje platby nahor alebo sporenie s cieľom, kde si môže používateľ odkladať na konkrétny účel, nastaviť si napríklad motivačnú fotku vysnívanej destinácie a mesačne sporiť aj malé sumy. Na prvý pohľad sa môže zdať suma 365 € nedostatočná, preto sme sa obrátili na tých najpovolanejších = influencerov, aby ukázali, že sa to dá. Vyzvali sme cestovateľov Patrika (@patrikpaulinyi) a Júliu (@life_is_better_in_bikinis), aby si naplánovali dovolenku za 365 € podľa svojich predstáv a prekonali mýtus, že na veľa zážitkov je potrebných veľa peňazí.

Výsledky projektu

Patrik si naplánoval týždeň v Dolomitoch, prípravy a priebeh cesty komunikoval na svojom Instagrame (v tom čase 52-tis. followerov) a celú výzvu spracoval aj do videa na svojom YT kanále (v tom čase 10-tis. odoberateľov). Samotné Video má cez 25-tisíc pozretí.

Júlia si vybrala pre výzvu Oslo, keďže na severe Európy ešte nebola. O prípravách napísala blog, ktorý má cez 3-tisíc prečítaní a počas výletu bola aktívna na svojom Instagrame (v tom čase 18-tisíc followerov).

Ešte predtým, ako sa influenceri vybrali do sveta, sme túto výzvu podporili natívnym článkom na portáli Hashtag, ktorý mal viac ako 12-tisíc unikátnych zobrazení s priemerným stráveným časom viac ako 3 minúty. Odkaz na článok, ale aj odkazy priamo na profily cestovateľov boli na instagramovom profile hashtag.sk (v tom čase 10-tisíc).

V čom je projekt top

Chytľavá myšlienka priamo spojená s produktom, ktorá s podporou influencerov priblížila v tom čase ešte pomerne novú značku 365.bank ku cestovateľskej komunite. Táto cieľová skupina bola výzvou z dvoch dôvodov: je veľmi špecifická a rezistentná voči reklame a najčastejšie používa na svojich výletoch konkurenčné mobilné banky ako Revolut alebo N26.

Viac našich prác

mds
Media and Digital Services a.s.

DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 Bratislava
IČO: 48 238 902
IČ DPH: SK2120114018
info@mdservices.sk

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
©2020 Media and Digital Services a.s.